donderdag 6 oktober 2011

Joost Oomen Bundelpresentatie


Het volgende bericht is ook voor jullie allemaal !!!
Joost is de opvolger van mijn zoon Sacha Landkroon, en verdient ook een grote opkomst op ''zijn'' middag.

Beste allen,

Na een jaar huisdichter te zijn geweest van de Rijksuniversiteit Groningen, is de beloning daar. Op 6 oktober aanstaande komt mijn eerste poëziebundel 'Vliegenierswonden' uit. Dit feit mag natuurlijk niet zonder enige ruchtbaarheid voorbijgaan. Daarom nodig ik jullie allen uit om op deze zesde oktober met mij feest te vieren. De activiteiten beginnen om half vier 's middags in boekhandel Van der Velde in Groningen.... Aldaar zullen wij kunnen genieten van voordrachten van verschillende dichters, toespraken en muziek. Ook is daar de gelegenheid om de bundel te kopen (er wordt ook nog gesigneerd, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets wil).

Vervolgens heeft u, na dit gezellig samenzijn, de gelegenheid om uzelf even op te frissen, iets te eten en op te laden voor de avond.

's Avonds gaan de activiteiten door. Om negen uur begint het tweede deel van de bundelpresentatie aan de Antillenstraat nummer 9a (ook bekend als de Vespro). Deze avond zal in het teken staan van de combinatie van muziek en poëzie. Het Luchtkasteel (mijn eigen poëzieband) zal optreden, maar natuurlijk wordt dit aangevuld met nog veel meer muziek en poëzie. Hier zal tot in de late avonduren doorgefeest kunnen worden en natuurlijk kunt u ook hier de bundel kopen.

Hopelijk allemaal tot de zesde oktober.

Groet,

Joost Oomen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten