zondag 3 juli 2011

Roze Zaterdag De Grootste Engerd



Op de vrijdagavond voor Roze Zaterdag 2011 in Groningen werd ik gevraagd foto's te komen maken voor een goede vriend van mij.
Bandje om de arm en backstage, voor het podium en on stage.
Dit is een gedeelte van mijn foto's die ik van de bezoekers maakte op de zaterdagavond.
Het is wat mij betreft de GROOTSTE ENGERD die ik tegengekomen ben tijdesn mijn ''foto expedities''.
Het was voor mij een heel leuke ''klus'' waar ik erg veel van geleerd heb, gezien heb, gelachen heb (en gelukkig een beetje vergeten heb, want het viel me soms heel erg zwaar)
Jos, hartstikke bedankt voor de hulp en de kansen en gelegenheid!!

Nou hier is de engerd van de dag!!!

Dit zijn alle foto's die ik maakte op de vrijdagavond zaterdagmiddag en avond in een diashow Voor de echte liefhebber, ga er maar eens goed voor zitten!!!
Plezier ermee!!

2 opmerkingen:

  1. "Blij dat het geen foto van Jos is

    Maar deze is echt eng... daar zou ik graag een straatje voor om gaan... aiii"

    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Henk:

    Dank! voor de foto's

    Laten we wel wezen Het is teslotte een eer om zo genoemd worden tussen de 30000 mensen die dit evenement hebben bezocht, tenslotte als je er zo bij loopt vraag je toch om in de publiciteit te komen en al s je dan wat bijzonders ziet leg je dit vast op de gevoelige plaat, daar ben je tenslotte fotograaf voor.

    Groet John

    BeantwoordenVerwijderen