donderdag 16 juni 2011

The Devin Townsend Project ft. Anneke van Giersbergen
















































The Devin Townsend Project ft. Anneke van Giersbergen speelde woensdagavond 15 juni 2011 in Vera Groningen.
Om 20.45 uur stapte Devin Townsend het podium op om enige door hem zelf van gitaarspel voorzien nummers ten gehore te brengen.
Hij verzekerde ons echter dat na ''het half uurtje voor hemzelf'' de pannen van het dak zouden gaan.
Dat bleek geen onwaarheid te zijn, want na een pauze van hooguit 4 minuten kwam er een band het podium op die er zin in had.
De frontman werd in veel nummers aangevuld door Anneke van Giersbergen (vroeger de leadzangeres van The Gathering)
Er werd gespeeld naar volle tevredenheid van alles en iedereen tot 23.30 uur!!
Daarna was er tijd voor het uitdelen van ''souveniers'' als plectrums, drumsticks, setlists en er werd uitbundig op de foto gegaan met iedereen die dat leuk vond!

Natuurlijk gebruikte ik mijn camera, die ik bij me had,weer.

Zie voor al mijn The Devin Townsend Project foto's http://s40.photobucket.com/albums/e213/stormblast1953/The%20Devin%20Townsend%20Project/

5 opmerkingen:

  1. Hallo Henk,
    Veel mooie fotos, zeer geslaagd
    Herman

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Henk, thx. Ik stond zelf vrij achteraan, dus deze close ups zijn een fijne aanvulling op de herinnering aan een van de beste concerten die in jaren heb bezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Once again, nice photos. Glad to see you're still on the concert trail!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bob van Dijk oet Grûnn22 juni 2011 om 16:10

    Sublieme fotografie vanuit dit oerGroningse muziekpaleis. Knap dat je elke keer weer vooraan komt te staan, semi-professional!

    BeantwoordenVerwijderen