donderdag 14 april 2011

Baflo

Vandaag even naar Baflo geweest om mijn goede vriend Jos Schuurman een hart onder de riem te steken.
De beste man heeft een foto persburo en loopt daar in het dorpje bijna 24 uur achter elkaar zijn werk te doen.
Helaas troffen we elkaar niet.
Ineens stonden mijn vrouw en ik echter voor het apartementen complex waar de avond ervoor zulke verschrikkelijke dingen gebeurd zijn.
De koude rillingen liepen ons over de rug.
Op de weg terug reden we ook nog langs het stationnetje waar ik laats nog een foto van maakte voor de rubriek Groningen in Beeld. Weer koude rillingen!!

Hier wil ik het voor vandaag even bij laten, ik heb er gewoon even geen zin meer in.
Je probeert met blogjes de positieve kanten van het bestaan te laten zien en dan dit!!

3 opmerkingen:

  1. "De wereld ziet er dan opeens heel anders uit... Jammer dat jullie elkaar niet hebben getroffen, wel heel lief van je!"

    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Jos is een echte topper. Ook ik ben dol op hem en guus"

    Mieke K.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoals ik dit lees,moet jij HENK ook `n beste kerel zijn. jammer dat je onze harde werker JOS niet heb kunnen ontmoeten.net nu je `t zo hard nodig had. JOS en GUUSIE zijn kanjers,waar waren ze toch,zonder elkaar !!!!!
    sterkte HENK !!!!!

    M.J.

    BeantwoordenVerwijderen