maandag 14 februari 2011

Martijn zal NIET meer lijden


Dat ik enthousiaste, oplettende, opmerkelijke, zelfs zeer oplettende en belezen lezertjes bij mijn weblog blogjes mag ontmoeten wist ik wel, maar dat ik door een directie secretaris op de vingers getikt moet worden...........ja, dat zet je aan het denken.
Ik wist eerlijk gezegd eerst helemaal niet waar hij het over had, maar na zorgvuldig terug lezen zag ik het!!! Kijken jullie ook maar eens naar het commentaar wat ''onze secretaris'' achterliet.

Heel goed, een belezen man. En 18 boeken van Wolkers laten zien is prachtig. En daar dan steeds dezelfde tekst voor gebruiken is begrijpelijk. Maar 18 keer de tekst 'het boek als er zeker bij moest hebben' is ergerlijk! Stormblast, laat deze directiesecretaris niet langer lijden!

Hij reageert op deze tekst:
Als groot fan en liefhebber van Jan Wolkers heb ik veel boeken van hem in mijn studeerkamer staan. Het xxxx boek wat ik laat zien is xxxxx
Ik vond, dat ik als ''Jan Wolkers Alles Vreter'', het boek als er zeker bij moest hebben.
Jan Wolkers is gewoon een lieve man, die toen ik hem ontmoette wel ouder maar niet anders geworden was, dan dat ik hem dacht te kennen uit zijn boeken.

Martijn je hebt gelijk en dan krijg je het ook!!!
Bedankt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten