dinsdag 30 november 2010

Bed en Breakfast in Groningen



Veel Bed en Breakfast gelegenheden gezien in mijn leven, ook in Groningen!!
maar zelden zo'n mooie als ik vanmiddag zag bij Noud de Wolf en zijn vrouw.
Noud ken ik al jaren als de, uiterst aimabele, man die iedere dag wel even met zijn honden langs mijn werkplek in de binnenstad van Groningen loopt.
We kletsen vaak even (en soms ook niet hahaha) maar vergeten elkaar nooit te groeten!!

Noud vertelde mij laatst over de Bed en Breakfast die hij met zijn vrouw begonnen is, dus effe kijken!!

Nou, in een woord geweldig. het kon ook eigenlijk niet anders want de kunstwerken die Noud als vakman maakt verplichten hem een zelfde kwaliteit aan te houden.
Het is hen volkomen gelukt!!
Kijk eens op de website die ze gemaakt hebben, het zal jullie zeker goed bevallen.

Je weet het ''Er gaat niets boven Groningen'' en zeker niet als er ook nog in de Visserstraat overnacht wordt

1 opmerking:

  1. Mooie kunstwerken en het combineren van logeren en exposeren spreekt ook aan.

    BeantwoordenVerwijderen