zaterdag 17 april 2010

Blessure




Een heel vervelende blessure, zoals het nu is geworden, liep ik vrijdagmiddag in de tuin op.
Tewijl ik de klimop een beetje aan het bijsnoeien was sloeg/waaide/prikte/stak mij een net afgeknipte ''klimop tak/scheut'' (hoe noem je dat eigenlijk??) recht in mijn linkeroog.
's Avonds begon mijn oog zeer te gaan doen, op te zetten, te ''branden'' en te gaan tranen.
Vandaag heeft het oog de gehele dag ''gelekt'', m.a.w. tranen van gevoel biggelden de ganse dag over mijn sm...!!
Al met al een heel vervelend iets, waarmee ik, als het zo doorgaat, maandag mee bij de huisarts terecht ga komen.
To be continued.

4 opmerkingen:

  1. Moet je zo snel mogelijk mee naar de dokter gaan Henk en niet wachten tot maandag !
    Heb zelf iets vergelijkbaars gehad, gevolg: ontstoken oog. Kon er helemaal geen licht aan verdragen en heb 3 dagen niet geslapen(voelde alsof er zand in zat als ik mijn ogen dicht deed...) en in het donker gelegen...
    Weet dus wat het is..
    Beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een ooglapje erbij en je kunt zo voor zeerover doorgaan: Stevig postuur, tatoeages en een ooglap. Nog even een mes tussen de tanden...
    Sterkte, Henk. Ik zou toch ook maar even naar de dokter gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me allerminst prettig. Je mist zoveel moois met dit mooie weer ...
    Net als mijn voorgangers zou ik ook geen risico nemen ... op naar de dokter!
    Sterkte en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen