dinsdag 21 april 2009

Jos Schuurman

Jos Schuurman, de bekende fotograaf, is inmiddels een goede vriend van me geworden. Jos is iemand van het type ''Als ik niet vooraan sta, wie dan wel???''
Ik leer heel veel van zijn manier van werken door goed op te letten en zijn foto's te bestuderen. Het is ook eigenlijk de enige (sorry voor alle anderen),waarvan ik de kritiek, die hij ALTIJD mag geven, serieus neem. Jos werkt o.a. voor dagblad De Telegraaf en bestrijkt dan de noordelijke provincies, ook maakt hij veel ''opdrachten'' b.v. voor het zeehonden centrum, Fc.Groningen, RTV Noord. Maar ook haalt hij soms halsbrekende toeren uit om jullie prachtige foto's te laten zien van ongekende vergezichten. Mijn idee is om jullie het adres van een van zijn fotosites te geven dan kunnen jullie het zelf eens bekijken.
Vandaag was Jos in een gigantisch hoge kraan langs het Eemskanaal, tegenover de McDonald vestiging. Ga zeker kijken. Veel plezier!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten