maandag 29 mei 2017

Huldiging Donar landskampioen seizoen 2016-2017

Afgelopen vrijdagavond mocht ik de huldiging van Donar als landskampioen basketbal fotograferen op de Grote Markt!! Ik plaatste de foto's en een ''dikke 700'' bezoekers aan mijn weblog zagen de foto's, en men was enthousiast!!! Alleen was ik er zelf absoluut NIET tevreden over!! Ik heb alle foto's die ik maakte nog eens ''nagelopen en waar nodig bewerkt'' en nu ben ik er wel tevreden over, en ik hoop jullie ook!! Ga er dus nog maar eens even voor zitten, want het was wel veel werk met dat warme weer, maar ik denk zelf dat het resultaat er nu mag zijn!! Deel het spul en pak de foto's die je hebben wilt, het is gratis en helemaal voor niets!! Tot volgend jaar op de Grote Markt bij de volgende huldiging!!  Klik op de foto voor een fraaie vergroting!!
























































































































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten