maandag 8 mei 2017

Een dag naar de Keukenhof in Lisse en Volendam

Vroeger heb ik van mijn 1ste jaar tot mijn bijna 18de in Lisse gewoond, daarna ging ik in dienst en snel daarop volgend ging ik in Groningen wonen om dicht bij Hanneke te zijn!! Nooit zou ik meer terug willen naar ''het westen'' maar ik vind het wel leuk om heel af en toe eens terug te keren in mijn ''oude dorppie'' We besloten een paar weken terug eens naar de absolute wereldattractie ''de Keukenhof'' te gaan kijken. Ik ben daar zelf met Hanneke en Sacha zo'n kleine 30 jaar gelden voor het laatst geweest.
In een woord het was FANTASTISCH het weer eens te zien!!! We waren er vanuit Groningen om ongeveer half elf en bleven er tot een uurtje of twee!! Het was er zoals vroeger ook altijd razend druk met mensen uit werkelijk alle windstreken op aarde!! De entree is eigenlijk ongelofelijk laag met 16 euro p.p en een parkeerkaart kost 6 euro!! Voor 38 euro kun je dus eigenlijk van 10 in de ochtend tot acht uur in de avond in het park van 32 hectares vertoeven terwijl je auto op 10 meter van de entree op gigantische terreinen op een droge ondergrond geparkeerd staat!! Wat ons betreft een aanrader voor iedereen!! Ik maakte veel foto's !! Plezier ermee!!
O ja, in het begin van ons bezoek motregende, maar na ander hal uur brak de zon gelukkig door!!
Op de terugweg naar Groningen deden we Volendam nog een uurtje aan want Henkie, ik dus, had erg veel zijn in een pondje IJsselmeer paling, die hij ook lekker kocht!! Foto's staan in verkeerde volgorde, het is niet anders!!!










































































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten