zondag 11 oktober 2015

De 4 mijl van Groningen 2015 in 931 foto's

Over de vraag of ik dit jaar voor de 7de keer weer foto's wilde maken van de 4 Mijl van Groningen hoefde ik niet lang na te denken.
Alles is tot in de puntjes geregeld door de mensen die regelen wat ze regelen moeten.
Speciaal woord van dank natuurlijk naar Grietje, Elske, Sylvia, Grietta  ( en alle andere dames en heren van kantoor) Klaas en Bertus en iedereen die ik vergeten ben!!
Ik maakte 931 foto's en die heb ik allemaal op mijn weblog gezet, willen jullie een foto hebben, schroom dan niet hem aan te klikken en de vergroting GRATIS!!!! te kopieeren. Veel plezier ermee en ik hoop dat je net zoveel plezier aan de foto's hebt als ik aan het maken er van!!



































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten