vrijdag 30 oktober 2015

Dave Jonkers Gym altijd weer sportfeest en gezelligheid!!

Vrijdagochtend was ik een uurtje in Dave Jonkers Gym in Zuidlaren!!
Er heerst daar een ontspannen transparante sfeer waarin iedereen elkaar wil bijstaan waar mogelijk
De een is tenslotte getrainder of geroutineerder dan de ander.
Iedereen is in wezen in een groep voor/met zich zelf bezig! Ik mag het wel graag beleven.
Natuurlijk maakte ik weer ''een paar fotootjes'' voor het Gym plakboek.
Dave vermaakte mij onderwijl met een serie anekdotes waar de honden geen brood van lusten, Kort weg Dave kent heeeeeeeel veel mensen, maar herkent tot verbazing en afgrijnsen van anderen de mensen vaak NIET. Onder het motto '' ik ken die kop wel, maar welke naam hoort daar eigenlijk bij'' reist Dave ''Den gansen Wereld'' over!!

Follow Always Your Own Line !!


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten