woensdag 8 juli 2015

Trots op foto publicaties in Mooi Wark fanclub blad SIEPELNEIS

Vandaag kreeg ik het fanclub blad van de band Mooi Wark thuis gestuurd. In het blad zijn op 4 bladzijden door mij gemaakte foto's te zien.
Op pagina 8 en 9  is een collage gemaakt van 9 foto's die ik exclusief op verzoek van/voor Siepelneis maakte tijdens de huldiging van FC Groningen als KNVB bekerwinnaar. Ik werd daar gepresenteerd als ''vaste bandfotograaf'' en mocht derhalve ook ''on stage'' mijn foto's maken!!
Op pagina 19 zien wij een pagina grote Bert Koops stralen !! en op pagina 28 zien we een collage met verslag van mijn weblog www.stormblast1953.nl van het Koningsnacht concert op de Vismarkt in Groningen. Ook hier mocht ik ''on stage'' mijn ''werk'' doen.
Ik ben trots op deze uitgave, en geef veel credits aan de lay out mensen van het fanclub blad!!

Als ik in de gelegenheid ben zal ik graag nog eens een concert fotografisch verslaan, misschien tot dan!! Maar nu eerst allemaal een fijne vakantie gewenst !!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten