maandag 3 maart 2014

Forces of the Northern Night met Dimmu Borgir

Het leek de Noorse televisie een goed idee om het grootste muziek export product van Noorwegen, Dimmu Borgir, samen te brengen met een groot orkest en een koor.
Dit zou moeten resulteren in een gigantisch concert in Oslo, er zouden meer dan 100 mensen op het podium te zien en te horen zijn.
Het is gelukt en het is een van de hoogtepunten van de Noorse televisie geworden in 2011
Ik zag het vanavond voor het eerst!! en heb de 59 minuten (zo lang duurt het) ademloos toe zitten kijken en vooral luisteren. Het was in een woord schitterend wat hier gebeurde.

Zelf ben ik nogal van de extremen, denk maar aan mijn foto expositie met de titel ''De Extremen in Beeld'' die nog tot 29 maart gratis te bezoeken is, in het politiebureau aan de Rademarkt in Groningen.

Het concert is en aanrader voor iedereen die wel eens wil horen waar ik (Stormblast1953) van houdt.
Zet het geluid iets harder dan je gewend bent en GENIET!!

Mijn nickname Stormblast1953 is overigens een samenvoeging van het nummer Stormblast van de band Dimmu Borgir en mijn geboorte jaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten