maandag 4 november 2013

Davit Kiria traint met Semmy Schilt en een Russian&Georgian Class November 4, Bij Health en Budo Zuidlaren

Vasnochtend zijn zoon Sacha en ik op bezoek geweest bij Health en Budo Zuidlaren, DE sportschool van Dave Jonkers en Semmy Schilt,. Vandaag was er iets speciaals, in verband met het naderend Glory kampioensgevecht van Davit Kiria in New York op 23 november 2013. Er was bezoek van een Russian & Georgian Class in het sportcentrum, ter ondersteuning van hun landgenoot Kiria. Natuurlijk alles onder de zeer bezielende leiding en aandacht van Dave Jonkers en Semmy Schilt zelf. Er werd vreselijk hard maar fair getraind door de mannen (jongens en 1 meisje!!)
Zelfs de (nog een beetje) geblesseerde oud keeper Roy Beukenkamp van o.a. FC Groningen was ook aanwezig en verleende samen met Sacha Landkroon, door middel van het maken van groepsfoto's,  de nodige hand en span diensten.
Het was weer een gezellige en zeer enthousiaste ochtend daar in het mooie Zuidlaren.
P.S natuurlijk kreeg ik het weer even met vriend Semmy aan de stok over van alles en nog wat, het kostte mij een paar voortanden, maar volgende keer is het mijn beurt om voor hem iemand de tandarts te bellen!!
Kijk maar even mee naar de foto's die ik maakte.



De man met baard in het grijs is Davit Kiria en de man in het zwart is zijn trainer Dave Jonkers



















































Roy Beukenkamp - Henk Landkroon









Semmy Schilt - Henk Landkroon





Effe (een heleboel keer) 95 kilo trekken

Hetty Ubels in volle concentratie

Zij zijn klein en ik ben groot!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten