zaterdag 26 oktober 2013

Publicatie in de Poeziekrant 6/2013

Het Vlaams-Nederlandse onafhankelijke tijdschrift voor Nederlandstalige poezie en buitenlandse poezie in Nederlandse vertaling, komt in nummer 6 van oktober 2013 op pagina 70 met een groot artikel/recensie van het nieuwste boek van de Nederlandse schrijver/dichter Karel ten Haaf uit Groningen. Het boek met de uitdagende titel ''Van de straat'' krijgt een heel fijne ''beoordeling'' van recensent Roel Weerheijm.
Door de redactie, van het alom geprezen blad, werd (net als bij een eerdere recensie van een ander boek van Karel) aan mij gevraagd  een foto van Karel bij het artikel te leveren.
Natuurlijk dook ik voor Karel weer mijn archief in en ''duikelde'' een foto van hem op die ik van hem

maakte tijdens het poezie festival ''Dichters in de Prinsentuin'' in Groningen.

Het blad, met mijn naamvermelding bij het bewuste artikel'', werd mij vandaag door Karel gebracht samen met het boek ''Van de straat''.

Karel had ook nog een heel leuke verrassing voor me mee genomen, maar daarover later meer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten