maandag 14 oktober 2013

De 4 Mijl Van Groningen 2013 DE FOTO"S

Over de vraag of ik dit jaar voor de 5de keer weer foto's wilde maken van de 4 Mijl van Groningen hoefde ik niet lang na te denken.
Alles is tot in de puntjes geregeld door de mensen die regelen wat ze regelen moeten.
Speciaal woord van dank natuurlijk naar Grietje, Elske, Klaas en Bertus en iedereen die ik vergeten ben!!
Ik maakte ruim 350 foto's en die heb ik allemaal op mijn weblog gezet, willen jullie een foto hebben, schroom dan




































































































































































































































































































































































niet hem aan te klikken en de vergroting te kopieeren. Veel plezier ermee en ik hoop dat je net zoveel plezier aan de foto's hebt als ik aan het maken er van!!

2 opmerkingen:

  1. Mooie reportage! Helaas had ik niet zo veel geluk als Janny. Ik was op zoek naar mijn neef (toch vrij opvallend met z'n bril en z'n 1.93). Niet gevonden. Maar dat doet niets af aan de leuke, mooie reportage!

    Harry Zijlstra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's Henk. De eersten gelijk al van mn schoonzoon en zn vader!!

    Janny Loos

    BeantwoordenVerwijderen