zaterdag 27 juli 2013

Vakantie Dag 14

Dag 14 alweer, na Dag 13 ''nuttig'' doorgekomen te zijn, was het vandaag de dag  waarop ik uitgenodigd werd voor een foto expositie die wat mij betreft alles overtreft. Na geexposeerd te hebben bij de firma Heiploeg in Zoutkamp  en de gangen van Huize Bernlef aan de Zonnelaan in Groningen opgefleurd te hebben  gaan we nu op een niveau verder waarbij flyers en postertjes gedrukt en verspreid zullen worden!
Ik ga diverse dingen laten zien zoals macro's, portretten, natuur en dieren maar ook concertfoto's.
Ik verheug me nu al op 1 februari 2014 wanneer de expo geopend wordt tot en met 29 maart 2014 zullen de werken te zien zijn. (2 maanden dus!!)

Vanmiddag zijn we nog even naar Eelde geweest om thee te drinken bij zoon Sacha en zijn vriendin Iris.
Daarna via het monument voor het meisje van Yde  weer terug naar Groningen, waar het nog steeds erg warm aanvoelt.

Een van de foto's die zeker op de expo te zien zal ,
is een foto van de gitarist van de band Deathstars






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten