maandag 18 maart 2013

Stormblast1953 had gelijk, Ron Jans nieuwe Trainer van PEC Zwolle

Stormblast1953 meldde op 22 januari al op zijn weblog  dat Ron Jans de nieuwe trainer van PEC Zwolle zou worden.
Mijn goede (muziek)vriend Ron vond mijn na ''enig geslepen denkwerk'' conclusie  zeer voorbarig, hij twijfelde zelfs schriftelijk (Ik laat prive mails nooit zien!!) aan mijn 60 jarig denk vermogen, maar vond ondanks dit alles ''het wel grappig'', ook vroeg hij me nog wat mijn bronnen waren.
Nou Ron, dan heb ik een verrassing voor je, ''de bron'' ben ik zelf zoals ik je al vertelde,  en al was er een andere geweest dan had ik die zelfs nu voor mezelf gehouden!!
Stormblast1953 a.k.a. Henk Landkroon heeft gewoon heel erg gelijk gekregen en gunt het Ron Jans van ganser harte.
GEFELICITEERD , want Ron wordt vanmiddag gepresenteerd als de nieuwe trainer van PEC Zwolle!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten