dinsdag 1 januari 2013

Semmy Schilt en de Beelden van zijn Kampioenschap

Nog een keer voor de iedereen, omdat het zo'n  vreselijk mooie, goede en weergaloze vertoning van pure klasse, souplesse en kracht is wat we gezien hebben van Semmy Schilt op Oudjaarsdag 31-12-2012 in  Tokyo Japan.
Dit zijn de beelden waarop de finale tussen Daniel Ghita en Semmy Schilt te zien zijn en hoe beide finalisten   in de finale kwamen.
Ik durf te zeggen dat ik van de sport ''een beetje verstand'' heb gekregen in afgelopen tijd. Ik ken Semmy Schilt en zijn trainer Dave Jonkers al jaren en ben ook zeer trots op het feit dat ik week of 3 terug een officiele team trui + T-shirt van het Glory Team Semmy Schilt gekregen heb.

Op het weblog Kortsluiting van vechtsport liefhebber/kenner Karel ten Haaf had ik al voorspeld dat het kampioenschap met een High Kick beslist zou worden.
Het is dus inderdaad zoals gezegd met een enorm fraai door Semmy Schilt uitgevoerde High Kick tegen het hoofd van Daniel Ghita beslist.

Kijk nog even mee naar de beelden met de amerikaanse commentaren (Ghita falls down like a bag of potatoes!!)

Ik plaats ook nog even een foto die ikzelf heel erg mooi vind,
Het geeft een beeld achter de schermen, waar Semmy zich concentreert en Dave als trainer (een bijna vaderlijk rust brengt en geeft!!)
Van de foto word ik heel emotioneel omdat hij veel zegt over de verhouding tussen beide mannen.
Let na de overwinning ook op Dave, die Semmy direct zijn zoontje in de machtige armen geeft!!
Zo ken ik beide vrienden!!
Semmy en Dave, ik heb jullie al gefeliciteerd maar bij deze nog een keer en Semmy de beloofde doos sjokelaatjes komt zo spoedig mogelijk, ik neem contact met jullie op!!

1 opmerking: