maandag 10 december 2012

Wushu Kungfu Kampioenschappen 2012

Zondag 9 december was het weer zover, 100 kinderen uit het hele land, van Heerlen tot Groningen en van Nieuw-Vennep tot Amersfoort, hadden zich weer gemeld vvor de jaarlijkse Wushu Kung Fu kampioenschappen bij Sportcentrum Bao Trieu.
Door de grote deelname waren Earl en Carl Blijd genoodzaakt de sporthal in de groninger wijk Selwerd af te huren.
Alles verliep weer zoals we van de beide broers gewend zijn, namelijk VLEKKELOOS.
Ik loop rond met mijn fotocamera en probeer zoveel mogelijk deelnemers en ''aanhang'' te fotograferen, terwijl ik dat doe hoor ik veel maar, nooit eens een klacht (zelfs geen klein klachtje!!) 
In deze sportschool wordt niet over respect gesproken , RESPECT is hier heel gewoon!!

Nogmaals ik heb zoveel mogelijk kinderen proberen te fotograferen (het is me niet bij iedereen gelukt!!























We kijken nu al weer uit naar de Kampioenschappen van 2013!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten