vrijdag 7 december 2012

Triggerfinger ongemakken

Vorige week ben zoals jullie misschien nog weten geopereerd aan mijn hand ten einde me te verlossen van een zeer pijnlijk ''triggerfinger''. De pees werd gekliefd en klaar was henkie weer.

Twee dagen geleden kreeg ik echter een zware ontsteking op de geopereerde plek in mijn hand, die er voor zorgde dat de hechtingen 4 dagen eerder verwijderd zijn. De spanning werd te groot, hierdoor is er een vrij brede ''opening'' op de plaats van de operatie ontstaan, waar de huisarts niet ''blij'' mee was. Vandaag ben ik weer voor controle geweest en de situatie is nog niet beter geworden, zodat er nu 2 maal per dag geweekt moet worden in Biotex en er een antibioticakuur gegeven is (2 pillen per dag, de komende 7 dagen).
Als de wond schoon is en de ontsteking is over dan kan pas begonnen worden met het helen van de  wond zelf. Het is niet anders, maar ik zit er niet echt om te springen, want ik moet echt heel erg rust geven aan de betreffende hand. To be continued!! met hopelijk beter berichten!!

1 opmerking: