maandag 9 januari 2012

Ron Jans Top 20


TOP 20 VAN 2011

1 Tedeschi trucks band - Revelator
2 Bevis Frond - The leaving of London
3 Dave Alvin - Eleven eleven
4 Deadman - Take up your mat & walk
5 Drive by truckers - Go go boots
6 Jason Isbell & the 400 unit - Here we rest
7 Jayhawks - Mockingbird time
8 Jeffrey Foucault - Horse latitudes
9 Neal Casal - Sweeten the distance
10 Mickey and the motorcars - Raise my glass
11 Ryan Adams - Ashes & fire
12 Rod Picott - Welding burns
13 Buffalo Killers - 3
14 Bill Callahan - Apocalypse
15 Richmond Fontaine - The high country
16 Dawes - Nothing is wrong
17 Cowboy junkies - Sing in my meadow
18 Airbag - All rights removed
19 Whiskey Myers - Firewater
20 June Tabor & oysterband - Ragged kingdom

Hier is hij dan weer, de Ron Jans Top 20 van 2011.
Ron Jans?? Ja, Ron Jans mijn, sinds hij bij Heerenveen de trainer is gaan spelen, iets minder goede vriend hahah hahahah, en muziek kenner mailde me weer zijn persoonlijke top 20, ditmaal over het jaar 2011.
Altijd weer benieuwd welke band of muzikant deze keer zijn lijstje aanvoert.
Het is ditmaal ''Tedeschi Trucks Band'', inderdaad ik heb er ook nog nooooooooooit van gehoord, maar ik denk dat we het moeten gaan zoeken naar een leuk bandje.
We gaan het snel beleven!!!. Uiteraard ga snel de vondsten van Ron beluisteren.
Ik denk dat het een vrolijk lijstje gaat worden als ik zo naar de plaats van Heerenveen op de voetbal ranglijst kijk!!
Nou, dit is de lijst !!
Namens Ron, een gelukkig en muzikaal 2012 voor iedereen!!

Na bericht!!
Inmiddels is er in de prive sfeer bij Ron iets heel vervelends aan de hand. Als ik dit geweten had zou dit blog BESLIST NIET geplaatst zijn!!
Ron, ik weet dat ik namens al mijn lezers spreek als ik zeg, Sterkte!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten