maandag 9 januari 2012

Oma, de hartelijke groeten van Kenneth

Tijdens mijn bezoek aan sportschool Bao Trieu vanavond, werd ik aangesproken door de zeer getalenteerde Kenneth.
Kenneth vertelde mij dat zijn Oma een heel bijzondere vrouw is en...........dat zij elke dag de blogjes op dit weblog leest.
Natuurlijk vond ik dat heel leuk om te horen, want je weet nooit wie nou eigenlijk je lezers zijn.
Nou o.a. de Oma van Kenneth dus!!!

Oma welkom op dit weblog en misschien zien we elkaar weleens op een uitvoerings middag/avond in Sportschool Bao Trieu.
DE HARTELIJKE GROETEN VAN UW KLEINZOON KENNETH (nou zo klein is hij nou ook weer niet hahaha!!)

3 opmerkingen:

  1. "Ha, dat zijn de leuke berichten!"

    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, ha, die malle Kenneth.
    Ik zal hem eens bij z'n oren pakken, hoe groot hij dan ook is! Groeten van Oma Christina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha, ha, die malle Kenneth
    Oma zal hem eens bij z'n oren pakken, hoe groot dat hij dan ook is.
    Succes met uw blogs. Oma Christina.

    BeantwoordenVerwijderen