woensdag 20 april 2011

Uitvaart Dick Haveman

















Vandaag in Groningen de ontroerende, overweldigende, ongelofelijk emotionele en mooie uitvaart van Dick Haveman, de tijdens zijn werk in Baflo doodgeschoten politieman uit Godlinze.
Dick kreeg een verdiende uitvaart met korps eer!!
Ik was voor mijn werk in de binnenstad in de gelegenheid met mijn telefoon wat bescheiden foto's te maken.
Kijk en huiver, Stormblast1953 stond tot 3x toe met de ogen vol tranen.
Een rerhaag van 1500 politie collega's uit het hele land door de binnenstad bezorgde mij en heel vele met mijn koude rillingen!!

1 opmerking:

  1. Ja... wat kun je hier verder nog op zeggen... iedere dag blij dat we samen weer veilig thuis zijn... genieten van de dingen, hoe klein ze ook zijn...

    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen