zaterdag 16 april 2011

An die Arbeit 2



Blij verrast zag ik twee foto's op het wereld wijde web vanavond.
Het zijn twee foto's die gemaakt zijn terwijl ik aan het werk was tussen de A-brug en de Visserbrug in de binnenstad van Groningen.
Als brugwachter kom je honderden keren op de foto.................maar je ziet er bijna nooit eentje terug.
Deze zijn gemaakt door goede vriend Coen Peppelenbos die daar gestaan schijnt te hebben met zijn fototoestel, Coen maakte de foto's terwijl ik van brug naar brug reed met een van de ''Donuts''tijdens de proefvaart van Donut's Event Groningen.
Coen bedankt!!

2 opmerkingen:

  1. Coen kan snel zoomen. Of jij fietst nogal langzaam, dat kan ook, natuurlijk.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uitkijken wat je zegt Harry, ik groet jou al fietsend door de Boteringestraat en je ziet me nog niet eens!! Minpuntje!!

    BeantwoordenVerwijderen