woensdag 2 februari 2011

Kijken naar een zeer bijzondere ervaring!!

Michael maakte tijdens het landen van een vliegtuig op het vliegveld van Los Angeles (LAX) vanuit de cockpit met z'n Canon S95 een 30 minuten durende video in 720p HD met 24 beelden per seconde. Vervolgens versnelde hij in iMovie de opname en zo kan hieronder een schitterend video bekeken worden hoe het vliegtuig over het druk bevolkte gebied vliegt en vervolgens land op een van de drukste vliegvelden ter wereld.

Als dit niet mooi is om naar te kijken dan weet ik het niet meer!!
Het filmpje werd mij toegestuurd door grote vriend en (pers)fotograaf Jos Schuurman.
Als Jos het niet fotografeert, wie dan wel???

2 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een leuk filmpje.
    Daar kan ik met mijn vluchtsimulator niet tegenop. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt gaaf ! Ik heb zelf een tijdje in L.A. gewoond maar zo heb ik nog niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen