vrijdag 11 februari 2011

Jan Wolkers 14



Als groot fan en liefhebber van Jan Wolkers heb ik veel boeken van hem in mijn studeerkamer staan. Het 14de boek wat ik laat zien is Het Afschuwelijkste uit Jan Wolkers. Ik vond, dat ik als ''Jan Wolkers Alles Vreter'', het boek er zeker bij moest hebben.

Jan Wolkers is gewoon een lieve man, die toen ik hem ontmoette wel ouder maar niet anders geworden was, dan dat ik hem dacht te kennen uit zijn boeken.

Het boek is een uur geleden via Marktplaats aan mijn collectie toegevoegd

Meulenhoff
2de druk 1970

1 opmerking:

  1. Tijdens het jaarlijks Vincentius 2ehands boekenmarkt bij ons dit jaar heb ik dit werkje ook kunnen aanschaffen. De prijs is me niet bekent omdat uiteindelijk de boeken voor € 2,00 per kilo van de hand gingen. Ik kwam met 14 kilo boeken thuis. De uitgave is 1967.

    BeantwoordenVerwijderen