zondag 30 mei 2010

Tweede Prijs!!!




In het A-kwartier in Groningen wordt nog steeds het 25 jarig bestaan van de buurtvereniging gevierd.
Er was ook een foto wedstrijd georganiseerd, en omdat ik dit ''kwartier'' al bijna 30jaar als mijn werkterrein mag beschouwen, vroeg men mij ook mee te doen met de wedstrijd.
Na wat tegensputteren van mij, ''ik woon toch niet in jullie buurt, het is niet voor mij dus'', werd ik over de ''streep'' getrokken met/door de woorden ''Jij bent onze brugwachter, jij hoort al bijna 30 jaar bij ons!!'' en meer van dit soort hartverwarmende taal.

Vanmiddag was de prijsuitreiking van de wedstrijd, met als thema ''Door de vensters van het A-Kwartier'', en ik won de tweede prijs!!
De tweede prijs bestond uit een zeer uitgebreid en zeer fraai/groot barbecuesauzen pakket.

Ik zal jullie het pakket en de ''tweede prijs'' winnende foto laten zien.

1 opmerking:

  1. Bob van Dijk oet Grûnn1 juni 2010 om 10:27

    Een terechte prijswinner, heer Henk! En nou maar eens mooi weer maken. Dan kun je die machtig lekkere sauzen ook echt bij de BBQ in je toentje gebruiken. Smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen