dinsdag 17 mei 2016

Grote Bonte Specht nestelt in onze tuin!!!!

Eindelijk ontdekte ik vanmorgen waar de Grote Bonte Specht in onze tuin zjn/haar nest heeft gemaakt. In een van de bomen in onze grote parktuin heeft het stel een fraai gat in een pruimenboom gemaakt. Hieruit komt een heel duidelijk gepiep en ''geschreeuw'' om voedsel.
Vader en moeder doen dan ook niets anders dan heen en weer vliegen met allerlei voedsel!!
Op gepaste afstand heb ik camera op statief opgesteld, om deze (vind ik!!) fraaie foto's te maken!!
Kijk en geniet mee zou ik zeggen!! Klik op de foto voor een vergroting!!!!












 weer vliegen met allerlei voedsel!!
Op gepaste afstand heb ik camera op sanders dan heen entatief opgesteld, om deze (vind ik!!) fraaie foto's te maken!!
Kijk en geniet mee zou ik zeggen!! Klik op de foto voor een vergroting!!!!

1 opmerking: