zaterdag 19 maart 2016

Moke live at Vera Groningen in 120 foto's!!

De band Moke speelde vrijdagavond onder grote publieke belangstelling in Vera Groningen.
De band speelde hun concert met de nieuwe ster gitarist Robin Berlijn !1
Robin Berlijn en ik kennen elkaar inmiddels 28 jaar!!! Niet om die reden, maar velen met met mij denken dat hij de beste gitarist van ons land is!! Ongelofelijk wat hij presteert. de eerste keer dat we elkaar tegenkwamen was hij 16 jaar en speelde bij The Fatal Flowers een concert in de Oosterpoort in Groningen. Ik was toen 35 jaar oud en stond in vervoering te luisteren naar deze ''man'' met zijn gitaar en besloot hem te gaan volgen!! Via welke wegen dat allemaal is gegaan houd ik lekker voor me maar ''als hij in stad is'' ga ik altijd effe kijken!!
Zie verder de foto's die ik maakte bij een prima concert met een , misschien wel voor mij, moeilijke belichting
Veel plezier ermee!!























































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten