zaterdag 21 maart 2015

Mooi Wark de Theater Tour in 216 Foto's

Vrijdagavond 20 maart 2015 was het zover!! De aftrap voor de Mooi Wark Theater Tour werd in Martini Plaza in Groningen gegeven voor een uitzinnig en in grote getale opgekomen publiek.
Ik was er bij want ik werd door drummer John Roffel maanden geleden al uitgenodigd foto's te komen maken. Aangezien John en ik beide mannen van ons woord zijn, stond John mij ruim op tijd op te wachten bij de immens grote zaal waar ik natuurlijk ook ruim op tijd was. Na eerst wat gepraat te hebben met John en de rest van de band, gingen we doen waar voor we gekomen waren, de band ging sound checken en ik foto's maken en posities testen. Het werd al snel duidelijk dat het een fijne avond zou gaan worden!! Terwijl de band zich verkleedde maakte ik in de publieks ruimte wat foto's van het al vroeg aanwezige publiek.
Om klokslag 8 uur ging het ''los'', de kwinkslagen, anekdotes en ''serieuze verhalen'' vlochten de nummers aan elkaar en voor iedereen het in de gaten had was het alweer pauze!! Die pauze gebruikte iedereen op zijn eigen manier, de bandleden en ik dronken bier in de spelonken van de Martini Plaza totdat een heel ''gezellig ogende ietwat oudere'' man vertelde dat het over 5 minuten weer ging beginnen !! Na nog een set te hebben gespeeld was het om kwart voor 11 dan toch echt afgelopen, en zei iedereen moe maar heel voldaan ''Wij gaan noar huus''

Tot slot dien ik nog te vermelden dat iedereen die er niet bij was ECHT iets moois gemist heeft en ik hoop dat dit niet eenmalig was, maar dat dit fijne gebeuren een jaarlijkse traditie zal worden!!
IK KOM GRAAG TERUG!!

P.S. De foto's staan niet helemaal op volgorde omdat ik met 2 verschillende camera's werk, ook is de kwaliteit van de ene foto soms beter als de andere (Het licht wisselt bij dit soort concerten erg veel en vaak,) maar ik plaats ze allemaal omdat iedereen dan zijn/haar eigen keuze kan maken!! PLEZIER ERMEE!!























































































































































































































1 opmerking: