donderdag 20 november 2014

Ik ben er heel erg trots op in dit prachtige boek te staan!!

Heel erg trots ben ik op de plaatsing van mijn Gas Terra Flames huldigings foto's in het jubileum jaarboek van de club.
Bijna alle huldigings foto's aan het eind van het prachtige boek zijn door mij gemaakt op de memorable avond van de huldiging op de Grote Markt in Groningen. Ik kreeg er het mooi boek voor en een naam vermelding in de colofoon. Ik ben er oprecht heel blij mee en zie het als een erkenning van mijn ''werk''

Kampioensboek



Het met zorg vorm gegeven Kampioensboek is een exemplaar dat niet in uw collectie mag ontbreken. 112 pagina's vol foto's en verhalen over het memorabele seizoen 2013-2014 van Gasterra Flames.
Voor slechts €15,- krijgt u een fraai Deluxe hardcover boek met hoogwaardige, dikke pagina's. Voor het fotomateriaal is gebruik gemaakt van een aantal vaste fotografen die aanwezig waren bij de wedstrijden, de bekerwinst, het kampioenschap en de huldiging op de Grote Markt.
Een (p)review over het boek vind u hier: http://www.donar.nl/nieuws/preview-kampioensboek-gasterra-flames
Een aankoop waar u zeker geen spijt van zult krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten