donderdag 10 april 2014

Ben ik nou zo dom of ''zie'' ik het gewoon niet goed ??

Ben ik nou zo dom of zie ik het gewoon niet goed??
We hebben in Groningen stad een prachtig evenementen/zalen/congres/muziek centrum met de naam Martiniplaza.
De gemeente moet zo erg bezuinigen, dat ''de kaasschaaf methode'' geen soelaas meer zal bieden. ER MOET GESNEDEN WORDEN!!
Okay, dat zal dan wel, maar hoe kan die wethouder van Keulen van de VVD nou dan toch met droge ogen staan vertellen dat we misschien wel een nieuw complex als de Rai in Amsterdam zullen moeten gaan bouwen, want de ''Plaza'' is niet meer van deze tijd. Hij heeft ook al 3 plekken in gedachten t.w. het Stationsgebied, het Suikerunie terrein of het Ciboga terrein (daar zullen de huidige bewoners blij mee zijn!!
Volgens mij moet zoiets echt wel betaald gaan worden door ''ons'', terwijl zij zo moeten snijden in de ''organisatie''
Als je als bewuste burger een direct gevaar in een fietspad aan de Friesestraatweg doorgeeft, en je belt daar na 2,5 week , omdat de situatie oprecht gevaarlijk is, nog maar weer eens over. Krijg je van een uiterst vriendelijk dame als antwoord ''De klacht is in behandeling en moet 22 april opgelost zijn''
Nou, hopen maar dat zich niemand een ongeluk gaat vallen!!


Maar dat is allemaal niet zo belangrijk, want we moeten een nieuw zalen complex als de Rai of Ziggo dome (het is echt genoemd in het Dagblad van het Noorden op 10 april 2014) uit de grond gaan stampen!!
Ik kan me er nu al op verheugen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten