woensdag 14 november 2012

Wanneer krijg jij je AOW??

Wanneer jij je AOW krijgt kan je zien op de site www.rijksoverheid.nl/aow.

Nou, ik weet al dat ik 9!!! maanden na mijn 65ste verjaardag recht op mijn AOW zal hebben.
Als ik het allemaal beleven mag heb ik dan 45 jaar en 2 maanden in overheidsdienst gewerkt.
Zal wel weer een extra lintje worden!!
De levensverwachting van een diabetespatient  (en dat ben ik!!) is 10 jaar korter, de gemiddelde leeftijd van een man is 78,4, wat dan inhoudt dat ik na mijn pensionering nog 2,5 te gaan heb!!
Reken maar uit 78,4-10=68,4
68,4-65,9=2,5 jaar

Terwijl mij op mijn 50ste werd verzekerd, dat ik op mijn 55ste met de VUT kon gaan!!

Mijn idee is vanaf nu door te gaan met genieten van vrouw, kind en natuur!!
en niemand meer te geloven die anders beweerd!!

Ik denk dat ik de zolder maar eens ga opruimen!!!


1 opmerking:

  1. Ik ben er al bijna aan toe: één maand na mijn vijfenzestigste verjaardag volgend jaar. Neem van mij als oudere man aan dat je moet genieten, wanneer je maar kunt.
    Een meevaller voor je 9 maanden is 0,75 jaar. Heb je toch mooi een meevaller van 0,15 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen