zondag 21 oktober 2012

Mijn Foto Expositie bij Heiploeg Zoutkamp

Maandag 22 oktober 2012, aan het einde van de middag, kan iedereen die zich bij mij of bij Heiploeg gemeld heeft een kijkje nemen bij mijn foto expositie (inmiddels verlengd tot 4 maanden!) in het pand van Heiploeg BV, aan de Panserweg 14 in Zoutkamp.
 De receptie wordt mij aangeboden door plantmanager Henri Zwiers.

Hierbij een korte indeling van de avond

17.00 uur                                  - ontvangst gasten, kopje koffie of thee
                                               - Waddenzeezaal

17.10 uur                                  - Henry

17.20 uur                                  - Henk

17.30 uur                                  - Sacha

17.40 uur                                  Tour; Henk Landkroon vertelt over zijn foto’s

18.10 uur                                  Terugkomst in Waddenzee zaal
                                                Hapje en een drankje

                                               Afsluiting

Mochten er aanvullende vragen zijn, weet je me te vinden

Wie wil kan zich nog opgeven!!

1 opmerking: