maandag 2 juli 2012

De foto expositie opening bij Heiploeg is een feit

Een prachtige 2de juli dag gehad!!
's Morgens live in het RTV Noord radioprogramma De Centrale met zoon Sacha geinterviewd door Rene Walhout . We kregen beiden ruim de tijd (20-25 minuten) om ons zegje te doen.
Ik vertelde van alles over de expositie bij Heiploeg en Sacha liet een gedeelte van, zijn speciaal voor mij en Heiploeg, gemaakte gedicht in premiere gaan !!
Het was een fijne ervaring zeer serieus genomen te worden.

's Middags was het dan in Zoutkamp eindelijk zo ver dat de foto expositie geopend werd door Henry Zwiers, Plant Manager bij de firma.
De foto's hingen nog mooier dan ik verwachtte en de respons was heel erg warm en hartelijk, naderhand nam ik nog wat foto's. Sacha trad op en Hanneke en ik genoten net als de bezoekers met volle teugen.
Na afloop kregen Hanneke en ik resp.een prachtig boeket bloemen en een grote pakket met allerlei soorten garnalen mee naar huis

Voor de liefhebber wordt er eind augustus/ begin september een avondje georganiseerd door Heiploeg waar bij zij en ik mensen zullen uitnodigen, Heiploeg zal dan zorgen voor een versnapering en ''een ganaaltje''
Hier horen jullie nog het een en ander over, want ik zal het heel leuk vinden jullie dan te ontvangen in Zoutkamp!!




















Sacha maakte ditmaal de foto's, dus kijk maar even mee

3 opmerkingen:

  1. Wat zal je trots zijn Henk. En terecht! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel leuke reacties ! En niet te bescheiden Henk...mooie expositie!


    Henry Zwiers

    BeantwoordenVerwijderen