zaterdag 17 maart 2012

Radio 538 met War Child aktie op Grote Markt in Groningen
























Radio 538 kwam vrijdag 16 maart op de Grote Markt in Groningen het eindfeest van de War Child inzamelings actie houden.
Het werd me het feestje wel, tal van bekende namen verhoogden de feestvreugde voor de in zeer grote getalen op de slotaktie opgekomen mensen massa.
Stormblast1953 ging om 19.30 even kijken om een ''paar'' foto's te maken.
Om 20.30 uur had hij het al wel weer gezien, omdat de massale drukte hem niet echt beviel. Kon maar tot 25-30 meter van het podium komen!!
Niemand dacht er echter zo over dus het bleek later nog veel drukker te zijn geworden hahahah.
Ik zag Marco Borsato, presentator Jeroen van Nieuwenhuizen, Roel van Velzen, de band Racoon, Sander de Buisogne, Pearl Jozefzoon, Charlie Luske en Ben Saunders (nou zeg eerlijk, daar doe je het voor!! hahahah)
Al met al een heel geslaagde avond waar een week opbrengst van 900.000 euro bekend werd gemaakt (viel mij eigenlijk bar tegen!!)
Zie voor enkele foto's van de avond !!

2 opmerkingen:

  1. Mooi Henk, ik wist het wel maar ik had helaas andere verplichtingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Henk, ik wist het wel maar ik had helaas andere verplichtingen

    BeantwoordenVerwijderen