zaterdag 31 december 2011

De laatste voor het jaar 2011


Dit is mijn 1843ste en laatste blogje voor het jaar 2011! Dit jaar schreef ik er 472.

Iedereen bedankt voor de warme belangstelling en enthousiaste reacties.
Ze kwamen vanuit ''de hele wereld'', Thailand, Friesland, Limburg, Maleisie, Noorwegen, Amerika, Columbia, Australie, Hardegeryp en Verweggistan!!
Het was voor mij (ons) een heel slecht jaar waarin ik mijn schoonvader en mijn moeder in een tijdspanne van 2 maanden verloor, in de werksfeer bij een onverkwikkelijke en voor mij onverget(f)elijke zaak betrokken werd, door een verkeerde reactie op een antibiotica medicijn een zware leverontstekeing opliep die nog niet over is en ik veel mensen heb ''leren kennen''.

Vanaf morgen gaan we gewoon weer verder en iedereen is weer uitgenodigd!!

Fijne avond en voorzichtig met de vingertjes!!

P.S. gelukkig waren er zoals op de foto te zien is ook leuke dingen
Bedankt Hanneke, Sacha, Jos, Gerda, Mike, Pat, Mart, Ronald, Bouchiena, Suzanne, Maxim, Bob, Albertien, Peter, Mr Wong en wie ik vergeet te vermelden.
Tot dan!

3 opmerkingen:

  1. Happy New Year! Here's hoping that it will be better than last year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A Good year, my friend! I wih you good health in 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een jaar met veel genot gewenst aan alle Landkronen (en aanhang?), mede namens Doekla :-))

    BeantwoordenVerwijderen