donderdag 13 januari 2011

Eurosonic-Noorderslag









Het festival der festivals Eurosonic-Noorderslag barst weer los in de binnenstad van Groningen.
Dit jaar biedt het festival de bewoners van de stad Groningen een buitenfeest aan op de Grote Markt onder de naam Eurosonic Air!!
Op donderdagavond komen Alan Clark, Waylon en Caro Emerald op het inmense podium een optreden verzorgen
Vrijdagavond zullen Rigby, Racoon en Kraak en Smaak de optredens voor hub rekening nemen
Op de Grote Markt is derhalve een gigantisch ''dak'' gebouwd
Vanmorgen kwam ik er langs en maakte met de telefoon snel wat foto's

Hier nog een link naar de Grote Markt

1 opmerking:

  1. Ik zei gisteren, toen we hier 's avonds langsfietsten, snel op weg van de Muziekschool naar de USVA, dat ik niet snap waarom White Lies vanavond in een minitentje op het Boterdiep moeten staan. Waarom staan zij niet op deze centrale locatie? Nu moet je waarschijnlijk al om 9 uur in die tent staan, wil je nog iets kunnen opvangen van de heren...
    Was trouwens wel leuk gisteravond, zo'n drukke Grote Markt terwijl wij op ons fietsje van zaal naar zaal fietsten. Levendiger dan vorig jaar. Maar, ook moeilijk snel even doorfietsen.
    Wij hebben, door al het heen en weer jakkeren, alleen maar een stukje Waylon gehoord en een stukje Alain Clark - dat nummer dat 'ie met z'n vader zingt. Had M. al eens op Noorderslag gezien, toen hij ronddwaalde op zoek naar iets anders. Ik hoorde 't voor het eerst live, klonk toch best goed, ook al is het mijn smaak niet.

    BeantwoordenVerwijderen