zondag 21 november 2010

Waar heeft dit nou voor nodig???



Vandaag kreeg ik van B. van D. wonende aan de R. kade in Groningen deze foto's toegestuurd.
Zaterdagmiddag openden wij als brugwachters in Groningen nog de brug bij de intocht van Sinterklaas.
De volgende ochtend om 06.30!!!! vonden enige onverlaten het leuk en zeker gerechtvaardigd enige ruiten van het brughuisje in te slaan.
Leuk begin van de week als we maandagmorgen weer aan ons werk gaan beginnen.
Het lijkt me daarom ook heel sportief als de dader gewoon even langs komt om te praten over zijn beweegredenen andermans spullen zo te vernielen.
Misschien kan hij me dan overtuigen waarom het nodig was dit te doen.

Op een vriendelijk vraag komt meestal een fijn antwoord dus ik zit morgenochtend klaar om je aan te horen!! misschien kan je dan zelfs nog even helpen het glas op te ruimen!!!

Tot dan!!

2 opmerkingen:

  1. Dat is weer een triest aanblik, Henk, al denkt Wong Ching Wah daar blijkbaar heel anders over ...
    Ondanks je alleszins hartelijke uitnodiging heb je vanmorgen alleen koffie moeten drinken, neem ik aan ...:-(

    BeantwoordenVerwijderen