dinsdag 14 september 2010

Populair met een heel grote P!!

Deze foto is gemaakt door Sacha Landkroon tijdens het zetten van mijn eerste tattoo op 27 juni 2006.
Wim had nog een snor!!

Eerst moet ik even kwijt dat mijn lust om leuk stukjes te zitten schrijven op mijn weblog, even heel erg verdwenen was zoals jullie misschien zullen begrijpen. Toch zie ik het als mijn taak te vertellen, dat de afgelopen vrijdagavond verongelukte Wim Suiveer, de tattoo koning voor mij en heel velen, mateloos populair was. Het zal blijken uit een paar heel nuchtere gegevens die ik jullie zal vertellen.

De vrijdagavond dat Wim wreed uit ons midden werd gerukt, stond de teller van mijn weblogbezoeken op 49.800 Op zaterdag ochtend schreef ik mijn weblog stukje over het onderwerp en nu (bijna 4 x 24 uur later staat de bezoekers teller op 51.100.
In die korte tijd hebben dus 1300 lezers die het weblogje gelezen.

Mijn weblog staat automatisch gekoppeld aan mijn Hyves pagina, daar is het stukje ook nog eens 920 gelezen.

Het You tube fimpje dat bij het artikeltje staat was in al de tijd dat het erop stond een keer over 10 aangeklikt, nu is het inmiddels 1720 maal bekeken.

Heel erg jammer dat Wim dit nooit zal weten, maar voor de nabestaanden moet het een heel fijne gedachte zijn dat er massaal gerouwd wordt in Groningen en verre omstreken.

Persoonlijk denk ik dat Wim er een heel brede glimlach om gekregen had!!
en WIM had geroepen in een telefoon die weer afging!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten