maandag 30 augustus 2010

Vraag aan de kenner

Zet het geluid maar een beetje harder want dat is eerlijker!!!


Bij ons in de buurt staat de bouw van huizen gepland, dus moeten er eerst palen de grond in worden geslagen.
Over dit heien gaat mijn vraag.

Waarom beginnen de mannen die de palen de grond in heien altijd zo abnormaal vroeg met hun werkzaamheden, ruim voor 07.00 uur worden de eerste palen al met donderend geweld de grond in ''gemept'', terwijl de heren al om 15.00 uur hun spullen opruimen.
Nou gun ik een ieder zijn vrije tijd, maar ik gun mezelf ook een normale manier van wakker worden!

Al twee weken lang denk ik 's morgens als ik wakker word, '' Sodemieter op met je domme palen en ga ze bij jezelf thuis in de straat de grond in rammen''

De vraag is dus, Waarom beginnen ze zo idioot vroeg met hun, ongetwijfeld zeer belangrijke, werkzaamheden.

Oplossing, Gewoon om een uur of 09.00 beginnen en 17.00 stoppen!!

1 opmerking: