zondag 11 april 2010

Liberty Run












De Liberty Run, ter gelegenheid van de 65ste verjaardag van de bevrijding van Groningen, deed vandaag de stad Groningen aan, na gisteren in Assen gestart te zijn voor een etappe naar Eelde.
De stoet van 130 oude legervoetuigen zou volgens mij en velen met mij om 13.00 uur op de Vismarkt in het centrum van Groningen aankomen, niets was minder waar!!!
Zelf ben ik op de fiets de ''stoet'' maar eens tegemoet gaan rijden, ik ben tot aan de grens van het dorpje Eelde gekomen.
Nog steeds was er geen enkele aanwijzing dat er ook maar 1 voertuig aan zou komen, het was inmiddels 13.00 uur en ik zag, met velen om mij heen, nog niets.
Verbaasd ben ik maar naar huis terug gefietst, thuis aankomen bleek er 20 kilometer door mij gereden te zijn.
Snel heb ik even gegeten en ben toen (met de auto ditmaal) weer naar de Paterswoldseweg gegaan om te zien of ze er al waren.
Ja hoor, de bonte stoet was net voorbij................!!!
Natuurlijk bleef ik kalm, rustig en vriendelijk!!
Snel weer naar de auto en in de binnenstad een passend parkeerplekje gevonden.

Nog net zag ik de laatste 10 van de 130 beloofde voertuigen, tussen drommen mensen door, langskomen.
Natuurlijk heb ik nog een paar foto's gemaakt
Het was me het middagje wel pfffffffffffffffffffff

Klik op foto voor een vergroting!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten