maandag 22 februari 2010

Gesigneerd Exemplaar 27



Iedere gek zo zijn gebrek. Ik mag heel graag een boek of een cd/dvd/album door de auteur of artiest laten signeren. Veel gesigneerde exemplaren staan al bij mij in de kast.

Hier is exemplaar nummer 27, een singletje ''To You'' van de Utrechtse band Unit Gloria
Unit Gloria had als zanger en zangeres Robert Long en Bonnie St. Clair.
Ik heb de band ooit met beide vocalisten zien spelen op de 3 oktober feesten in Leiden. Er was een gigantisch feest georganiseerd in de Groenoordhallen.

25 jaar later kwam ik Robert Long tegen als gast bij het RTV Noord programma ''Nou even niet'' gepresenteerd door Jacques d'Ancona
Robert vond de anecdote die ik hem vertelde over het optreden in Leiden heel bijzonder en vermakelijk, want hij wist er NIETS meer van.
De band had het razend druk in die tijd en zoals hij zei '' We werden constant van concert naar concert gesleept''

Hij schreef op mijn singletje ''Als nog na 25 jaar Robert Long''

Robert is helaas al jaren niet meer in levende lijve te bewonderen. JAMMER!!!

Hier is ''To You'' Let op de zang van Robert Long, ik krijg er nog steeds kippevel van!!!

1 opmerking: