donderdag 23 april 2009

Staatsbezoekje





Vanmiddag was het dan voor veel mensen eindelijk zover! De Koningin van ons landje kwam naar Groningen en ze nam ook nog een beetje vreemd volk van overzee mee, nl de koning en koningin van Zweden.
Na eerst Delfzijl onveilig te hebben gemaakt kwam het hele gezelschap naar Groningen voor een ''lichte lunch'' in het Provinciehuis, een wandelingetje door de binnenstad en ''last but not least'' een bezoekje aan de Rijks Universiteit van Groningen. Omdat ik eens wilde proberen of je zo'n gezelschap nou ook een beetje makkelijk op de foto kon krijgen, heb ik de fiets maar gepakt om het koninklijke visite extra fleur te geven en heb me bij de stoet opgesteld.
Net zo makkelijk kan ik jullie vertellen, en nog van dichtbij ook. Geen enkel probleem, terwijl Stormblast1953 ook nog vergeten was een ''net'' T-shirt aan te trekken stond hij daar in een exemplaar met in koeienletters de tekst ''OLD SCHOOL DEATH METAL'' op zijn welgevormde ruggetje. De voorzijde was voorzien van de tekst ''Vital Remains'', wat zoveel betekent als ''vitale overblijfselen'' Wat maakt het uit in een democratie als de onze!!! Nou geniet maar van de foto's en als je het niet goed kan zien vergroot je ze maar door er op te klikken. Veel plezier!!

3 opmerkingen:

  1. Op dit bericht kan ik geen foto's ontdekken. Gelukkig had je de link bij mij gepost.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ton, het klopt!!!
    Je was sneller dan Stormblast!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga gewoon door tot dat ik mijn antwoord krijg hoor Henk.
    Dus je kan wel blijven verwijderen, maar ik wil weten wat ik je gedaan heb.

    BeantwoordenVerwijderen